I'd like to be somebody else and not know where I've been

나는 누구든 되기를 바란다, 나는 내가 지금 어딧는지 모른다
I'd like to build myself a house out of plasticine

나는 내스스로 점토로 집을 하나 짓기를 원한다.
Shake along with me

나와 같이 흔들어
I've been driving in my car with my friend Mr. Soft

나는 지금 친구인 미스터소프트씨와 내차로 드라이브하고 있다
Mr. Clean and Mr. Ben are living in my loft

미스터 클린과 미스터 벤은 나의 다락방에 살고있다
Shake along with me!

나와 같이 흔들어~
I'm sorry but I just don't know I know

미안해 , 내가 뭘 아는지 모르겠어
I said I told you so

나는 너에게 그렇게 말했어
But when you're happy and you're feeling fine

너는 행복할때 좋은 느낌이 들거야
Then you'll know it's the right time

하지만 이것만은 알아둬 단지, 그때 뿐야
It's the right time

단지, 그때뿐.
To shake along with me!

나와같이 흔들어~


Mister Sifter sold me songs

미스터 시프털씨는 나에게 노래를 들려줬다
when I was just sixteen

내가 16살이였을때
Now he stops at traffic lights

지금 그는 신호등에 서있다
but only when they're green

초록불이 들어와도...


'Oasis' 카테고리의 다른 글

Slide Away - Oasis  (0) 2011.11.15
Up In The Sky - Oasis  (0) 2011.11.15
Live Forever - Oasis  (0) 2011.11.15
Rock'N' Roll Star - Oasis  (0) 2011.11.11
영원한 락앤롤 스타, Oasis [출처] 작성자 마늘치킨의미래  (0) 2011.11.11