빛은 사라지고 나는 구원받을 수 없어요
Lights go out and I can't be saved
물결을 거슬러 헤엄치려 했던 나는
Tides that I tried to swim against
결국 이렇게 무릎을 꿇고야 말았습니다
Have brought me down upon my knees
애원하고 애원하고 또 애원하건대
Oh, I beg, I beg and plead, singing

말하지 못한 것들로부터 나와
Come out of things unsaid
내 머리 위의 사과를 쏘아주세요
Shoot an apple off my head
이름붙일 수 없는 곤경
And a trouble that can't be named
길들여지길 기다리고 있는 호랑이
Tigers waiting to be tamed, singing
당신은 당신은
You are You are

결코 끝나지 않는 혼돈
Confusion never stops
출구가 없는 벽과 째깍거리는 시계
Closing walls and ticking clocks
그 모두가 다시 돌아와 우릴 집으로 데려갈 겁니다
Gonna come back and take you home
난 멈출 수가 없었어요, 당신도 지금쯤이면 아시겠지만
I could not stop but you now know, singing

나의 바다 위에서 나는
Come out upon my seas
내가 놓친 기회들을 저주했지요
Cursed missed opportunities
나는 치료제의 일부였던 걸까요
Am I a part of the cure?
아니면 병의 일부였던 걸까요
Or am I part of the disease?, singing
당신은 당신은..
You are, you are

다른 그 어떤 것도 비교가 되지 않아요
And nothing else compares
다른 그 어떤 것도 비교가 되지 않아요
And nothing else compares
다른 그 어떤 것도 비교가 되지 않을
And nothing else compares
당신은 당신은
You are You are

집, 내가 돌아가고 싶었던 집
Home, home where I wanted to go
당신은 내가 가고 싶었던 집입니다
Home, home where I wanted to go
당신은 내가 돌아가고 싶었던 집입니다
Home, home where I wanted to go
 

'Coldplay' 카테고리의 다른 글

Politik - Coldplay  (0) 2011.11.21
In My Place - Coldplay  (0) 2011.11.15
The Scientist - Coldplay  (0) 2011.11.15
Don't Panic - Coldplay  (0) 2011.11.15
High Speed - Coldplay  (0) 2011.11.12